W pierwszej kolejności prosimy o sprawdzenie jaki jest termin doręczenia przesyłki. Przy każdym produkcie jest podany indywidualny czas doręczenia w zależności od dostawcy.
Czas doręczenia produktów wynosi średnio od 10 do 40 dni, natomiast ostateczny termin to 90 dni, zawsze licząc od dnia wysłania a nie od dnia złożenia zamówienia. Czas doręczenia jest długi, ponieważ produkty są wysyłane bezpośrednio od naszych zagranicznych dostawców do Was -naszych klientów. O dacie wysłania produktu zawsze informujemy klienta emailem. Jedynie tzw. "składówki" lub "wyprzedaż" doręczane są do 5 dni roboczych od dnia wysyłki. Jeżeli w jednym zamówieniu są zarówno "składówki" jak towary od naszych zagranicznych dostawców, każdy produkt przyjdzie w odpowiadającym mu czasie. Produkty z jednego zamówienia mogą zostać wysłane z różnych magazynów, ponieważ współpracujemy z wieloma zagranicznymi dostawcami. Dlatego też produkty mogą zostać doręczone w różnym czasie i w kilku przesyłkach.
Jak mogę anulować zamówienie
Po 14 dniach nieopłacone zamówienie zostaje automatycznie anulowane bez żadnych konsekwencji dla naszych klientów. Klient nie musi nas o tym informować, prosimy w takim wypadku ignorować smsy przypominające o braku wpłaty za złożone zamówienie. Zamówień opłaconych i będących już w trakcie realizacji niestety nie można anulować.
Jak mogę sprawdzić stan swojego zamówienia?
Stan swojego zamówienia najszybciej można sprawdzić logując się na swoje konto na stronie TUTAJ
*****************************************************************************************************************************************************Jeżeli system nie znajdzie Twojego zamówienia, sprawdź poprawność wpisanych danych
1. Numer zamówienia, który jest jednocześnie TYTUŁEM PŁATNOŚCI - ZAWSZE zaczyna się od cyfr 6200 i składa się z 10 cyfr 6200xxxxxx, nie wpisuj znaku "#" ani znaku [5]
2.adres email, wyłącznie ten, który został podany podczas składania zamówienia. Jeżeli nastąpiło logowanie przez facebook sprawdź swój adres email z facebooka
<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<Szanowi klienci,w przypadku, że zamówienie nadal ma status "w realizacji", prosimy o cierpliwość. Z powodu przedłużonych świąt zagranicznych dostawców oraz bardziej rygorystycznych środków bezpieczeństwa podjętych w globalnych centrach logistycznych, aby zapobiec rozprzestrzenianiu się koronawirusa, może dochodzić do wydłużenia czasu wysyłki. Prosimy nie martwić się, Państwa zamówienie zostanie zrealizowane. >>>>>>>
Stan zamówienia
Nie pamiętam numeru zamówienia, chcę wysłać wypis wszystkich
Czas na doręczenie już minął, co teraz?
W pierwszej kolejności prosimy o sprawdzenie, czy czas doręczenia 10 do 30 lub 10 do 40 dni upłynął ( u składówek do 5 dni roboczych) licząc od dnia wysłania przez dostawcę. O wysyłce produktów, zawsze informujemy klienta emailem. Ponieważ produkty z jednego zamówienia mogą być wysłane z kilku magazynów, mogą być doręczane stopniowo w kilku przesyłkach. W praktyce oznacza to, że każda przesyłka ma inną datę wysłania. Przesyłka może zostać doręczona do skrzynki pocztowej lub na pocztę. Niestety nie zawsze w skrzynce zostanie zostawione awizo o nadejściu przesyłki, która już może czekać na poczcie na odebranie. W tym przypadku prosimy niezwłocznie udać się do swojego oddziału poczty, i zapytać, czy przypadkiem nie znajduje sie tam przesyłka na dane nazwisko, żeby poczta jej nie zwróciła do nadawcy z powodu nieodebrania. Jeżeli czas doręczenia upłynął a przesyłka nie znajduje się także na poczcie, prosimy o złożenie reklamacji wg instrukcji na stronie TUTAJ , towar zostanie wysłany ponownie lub zwrócimy pieniążki - o rozwiązaniu decyduje klient.
Twoja reklamacja
Nie pamiętam numeru zamówienia, chcę wysłać wypis wszystkich
Nie znalazłeś swojego pytania?
Szukaj w bazie wiedzy
Jak mogę zapłacić? Czy jest "za pobraniem"
Wpłaty można dokonać na kilka sposobów. Płatność kartą, przelewem bankowym, wkładem pieniężnym w banku ING lub przekazem pocztowym. Wszelkie dane potrzebne do dokonania płatności pokażą się na stronie po dokonaniu zamówienia. Dane te zostaną także wysłane mailem oraz w wiadomości sms po dokończeniu zamówienia. Dane firmy oraz numer konta można także znaleźć po zalogowaniu się w sekcji Moje konto-> Moje zamówienia. Płatność "za pobraniem" jest możliwa ale jedynie przy produktach z zakładki SKŁADÓWKI lub WYPRZEDAŻ SKŁADÓWEK na naszej stronie www.darmowadostawa.pl/skladowki
Płatność za pobraniem - kurierowi przy odbiorze
Dlaczego nie mogę zapłacić za pobraniem? Płatność za pobraniem, inaczej przy odbiorze czy kurierowi jest możliwa jedynie wtedy, kiedy klient zakupi produkty z naszego magazynu. Są to tzw. SKŁADÓWKI. Wszystkie składówki znajdziesz w kategorii na naszej stronie https://darmowadostawa.pl/skladowki lub https://shipgratis.eu/wyprzedaz-skladowek Produkty te są dodatkowo oznaczone dużym zielonym znakiem z informacją na głównym zdjęciu produktu "Do 5 dni" czyli dostawa do 5 dni roboczych. Pozostałe produkty oznaczone jako produkty dostępne u dostawcy, wysyłane są od naszych zagranicznych sprzedawców i w przypadku ich zakupu, konieczna jest wpłata z góry, np kartą, przelewem bankowym lub przekazem pocztowym.
Nie znalazłeś swojego pytania?
Szukaj w bazie wiedzy
Odstąpienie od umowy i zwrot towaru
Przed każdym zwrotem towaru najpierw musisz się skontaktować z nami i przesłać mailowo informację, że chcesz towar zwrócić. Towar należy zwrócić na adres, który otrzymasz w mailu, przesyłka zwrotna musi być oznaczona dokładnie numerem zamówienia ,imieniem i nazwiskiem. Produkty nie mogą nosić śladów użytkowania. Formularz zwrotu czy reklamacji możesz wypełnić na swoim koncie klienta lub poprzez stronę www.shipgratis.eu/reklamacje Dokładne instrukcje znajdują się na stronie TUTAJ Nie odsyłaj produktu jeśli nie jesteś pewien, że wszystko zrobiłeś prawidłowo. Poczekaj na odpowiedź pracownika naszego biura obsługi.
Twoja reklamacja
Nie pamiętam numeru zamówienia, chcę wysłać wypis wszystkich
Reklamacja
Reklamacja towaru jest u nas bardzo prosta, dokładne instrukcje znajdują się na stronie TUTAJ .
Twoja reklamacja
Nie pamiętam numeru zamówienia, chcę wysłać wypis wszystkich
Nie znalazłeś swojego pytania?
Szukaj w bazie wiedzy
Status zamówienia nadal jest "w realizacji"
Szanowi klienci,
w przypadku, że zamówienie nadal ma status "w realizacji", prosimy o cierpliwość. Z powodu przedłużonych świąt zagranicznych dostawców oraz bardziej rygorystycznych środków bezpieczeństwa podjętych w globalnych centrach logistycznych, aby zapobiec rozprzestrzenianiu się koronawirusa, może dochodzić do wydłużenia czasu wysyłki. Prosimy nie martwić się, Państwa zamówienie zostanie zrealizowane.
Nie mogę się dodzwonić
Drodzy klienci. Czasem zdarza się, że bardzo wielu z Was chce się z nami skontaktować w jednym czasie. Robimy co możemy, żeby to było możliwe, natomiast nie zawsze jesteśmy w stanie odebrać wszystkie połączenia. Czasem zdarzają się problemy techniczne niezależne od nas. Zawsze jednak staramy się oddzwaniać na nieodebrane rozmowy, więc nie musisz do nas dzwonić cały dzień. Poczekaj na telefon od nas. Zawsze też możesz wysłać do nas zapytanie na formularzu kontaktowym a nasi pracownicy udzielą Ci odpowiedzi mailem lub skontaktują się z Tobą telefonicznie.
Nie bój się koronawirusa
Być może zauważyłeś już, że Koronawirus pojawił się na świecie i jest obecnie poważnym problemem. W Polsce nie odnotowano jeszcze żadnego przypadku. Z powodu rozprzestrzeniania się tej zakaźnej choroby na całym globie podjęto wiele środków ostrożności, które możesz odczuwać również Ty.„Czy możliwe jest zarażenie koronawirusem, jeśli moje towary zostaną wysłane z chińskich sklepów? W tym przypadku nie ma się czym martwić. ” Wirtualna galeria Postage-Free.com śledzi informacje Ministerstwa Zdrowia, Światowego Związku Pocztowego oraz zalecenia Światowej Organizacji Zdrowia i robi wszystko, aby Twój zakup był bezpieczny, wygodny i bezproblemowy. (więcej informacji tutaj https://gis.gov.pl/ oraz https://www.gov.pl/web/zdrowie). W związku ze środkami bezpieczeństwa, szczególnie w dziedzinie transportu lotniczego i środkami nadzwyczajnymi podczas kontroli towarów, możliwe jest opóźnienie dostawy zamówionej przesyłki. Sytuacja ta stoi obecnie w obliczu większości handlowców w dotkniętych obszarach choroby.Czy masz pytania dotyczące zamówienia, czy nie zostało ono dostarczone na czas? Skontaktuj się z nami, jesteśmy gotowi odpowiedzieć na twoje pytania i rozwiązać sytuację. Dopóki Twoje zamówienie nie wygeneruje kosztów lub nie będzie już w drodze do Ciebie, możesz je anulować za pośrednictwem naszego działu obsługi klienta.
Nie znalazłeś swojego pytania?
Szukaj w bazie wiedzy
Jak złożyć nowe zamówienie
Jeżeli to są Twoje kolejne zakupy u nas, należy zalogować się do swojego konta, włożyć towar do koszyka wybierając najpierw kolor a następnie rozmiar czy wariant, przejść do kasy i postępować według pojedynczych kroków. W przypadku pierwszego zakupu należy włożyć wybrany produkt do koszyka, przejść do koszyka po włożeniu ostatniego zamawianego towaru, następnie kliknąć pole "Kontynuuj" gdzie system poprosi o wpisanie adresu email, następnie należy wpisać imię, nazwisko, dane adresowe, wybrać swoje hasło do logowania się i potwierdzić dokonanie zakupu. Następnie zamówienie należy opłacić wg informacji, które pokażą się po dokonaniu zamówienia. Informacje zostaną wysłane także emailem na podany adres emailowy.
Nie mogę się zalogować, nie pamiętam hasła
Jeżeli nie możesz się zalogować do swojego konta, prosimy przejdź na ten link TUTAJ i wypełnij swój adres email. Na podany email zostanie wysłany unikalny link, po kliknięciu na niego wprowadzisz nowe hasło. Jeżeli żaden email nie przyjdzie na podany adres, możliwe, że skrzynka pocztowa jest pełna lub przy rejestracji ten adres nie został podany. To łatwo sprawdzić jeżeli spróbujesz utworzyć konto TUTAJ Jeżeli system umożliwi podanie tego adresu email, w takim razie nie mógł być wcześniej zarejestrowany.
Nie znalazłeś swojego pytania?
Szukaj w bazie wiedzy
Gdzie znajdę dokument sprzedaży, list gwarancyjny?
Listu gwarancyjnego nie wystawiamy, nie ma bowiem takiej potrzeby. Do złożenia reklamacji wystarczy tylko numer zamówienia. Dokument sprzedaży czyli fakturę można ściągnąć po zalogowanie się na konto klienta w sekcji Moje konto->Moje zamówienia kliknięciem na link PDF przy wybranym zamówieniu. Jeżeli zamówiony towar pochodzi od więcej niż jednego dostawcy, należy ściągnąć daną ilość dokumentów. Faktury naszych "składówek" wystawiane są przez firmę Ateli investment s.r.o. Faktury wystawiane przez zagranicznych dostawców są wystawione przez tychże dostawców i spełniają wszystkie warunki do zaksięgowania jako zagraniczny dokument księgowy, nie chodzi jednak o dokument podatkowy wg prawa o podatku VAT.
Nie znalazłeś swojego pytania?
Szukaj w bazie wiedzy
Wyniki:
Jak mogę sprawdzić stan swojego zamówienia?
Stan swojego zamówienia najszybciej można sprawdzić logując się na swoje konto na stronie TUTAJ
*****************************************************************************************************************************************************Jeżeli system nie znajdzie Twojego zamówienia, sprawdź poprawność wpisanych danych
1. Numer zamówienia, który jest jednocześnie TYTUŁEM PŁATNOŚCI - ZAWSZE zaczyna się od cyfr 6200 i składa się z 10 cyfr 6200xxxxxx, nie wpisuj znaku "#" ani znaku [5]
2.adres email, wyłącznie ten, który został podany podczas składania zamówienia. Jeżeli nastąpiło logowanie przez facebook sprawdź swój adres email z facebooka
<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<Szanowi klienci,w przypadku, że zamówienie nadal ma status "w realizacji", prosimy o cierpliwość. Z powodu przedłużonych świąt zagranicznych dostawców oraz bardziej rygorystycznych środków bezpieczeństwa podjętych w globalnych centrach logistycznych, aby zapobiec rozprzestrzenianiu się koronawirusa, może dochodzić do wydłużenia czasu wysyłki. Prosimy nie martwić się, Państwa zamówienie zostanie zrealizowane. >>>>>>>
Stan zamówienia
Nie pamiętam numeru zamówienia, chcę wysłać wypis wszystkich
Jak mogę anulować zamówienie
Po 14 dniach nieopłacone zamówienie zostaje automatycznie anulowane bez żadnych konsekwencji dla naszych klientów. Klient nie musi nas o tym informować, prosimy w takim wypadku ignorować smsy przypominające o braku wpłaty za złożone zamówienie. Zamówień opłaconych i będących już w trakcie realizacji niestety nie można anulować.
Czas na doręczenie już minął, co teraz?
W pierwszej kolejności prosimy o sprawdzenie, czy czas doręczenia 10 do 30 lub 10 do 40 dni upłynął ( u składówek do 5 dni roboczych) licząc od dnia wysłania przez dostawcę. O wysyłce produktów, zawsze informujemy klienta emailem. Ponieważ produkty z jednego zamówienia mogą być wysłane z kilku magazynów, mogą być doręczane stopniowo w kilku przesyłkach. W praktyce oznacza to, że każda przesyłka ma inną datę wysłania. Przesyłka może zostać doręczona do skrzynki pocztowej lub na pocztę. Niestety nie zawsze w skrzynce zostanie zostawione awizo o nadejściu przesyłki, która już może czekać na poczcie na odebranie. W tym przypadku prosimy niezwłocznie udać się do swojego oddziału poczty, i zapytać, czy przypadkiem nie znajduje sie tam przesyłka na dane nazwisko, żeby poczta jej nie zwróciła do nadawcy z powodu nieodebrania. Jeżeli czas doręczenia upłynął a przesyłka nie znajduje się także na poczcie, prosimy o złożenie reklamacji wg instrukcji na stronie TUTAJ , towar zostanie wysłany ponownie lub zwrócimy pieniążki - o rozwiązaniu decyduje klient.
Twoja reklamacja
Nie pamiętam numeru zamówienia, chcę wysłać wypis wszystkich
Kiedy dotrze zamówiony przeze mnie towar?
W pierwszej kolejności prosimy o sprawdzenie jaki jest termin doręczenia przesyłki. Przy każdym produkcie jest podany indywidualny czas doręczenia w zależności od dostawcy.
Czas doręczenia produktów wynosi średnio od 10 do 40 dni, natomiast ostateczny termin to 90 dni, zawsze licząc od dnia wysłania a nie od dnia złożenia zamówienia. Czas doręczenia jest długi, ponieważ produkty są wysyłane bezpośrednio od naszych zagranicznych dostawców do Was -naszych klientów. O dacie wysłania produktu zawsze informujemy klienta emailem. Jedynie tzw. "składówki" lub "wyprzedaż" doręczane są do 5 dni roboczych od dnia wysyłki. Jeżeli w jednym zamówieniu są zarówno "składówki" jak towary od naszych zagranicznych dostawców, każdy produkt przyjdzie w odpowiadającym mu czasie. Produkty z jednego zamówienia mogą zostać wysłane z różnych magazynów, ponieważ współpracujemy z wieloma zagranicznymi dostawcami. Dlatego też produkty mogą zostać doręczone w różnym czasie i w kilku przesyłkach.
Jak mogę zapłacić? Czy jest "za pobraniem"
Wpłaty można dokonać na kilka sposobów. Płatność kartą, przelewem bankowym, wkładem pieniężnym w banku ING lub przekazem pocztowym. Wszelkie dane potrzebne do dokonania płatności pokażą się na stronie po dokonaniu zamówienia. Dane te zostaną także wysłane mailem oraz w wiadomości sms po dokończeniu zamówienia. Dane firmy oraz numer konta można także znaleźć po zalogowaniu się w sekcji Moje konto-> Moje zamówienia. Płatność "za pobraniem" jest możliwa ale jedynie przy produktach z zakładki SKŁADÓWKI lub WYPRZEDAŻ SKŁADÓWEK na naszej stronie www.darmowadostawa.pl/skladowki
Płatność za pobraniem - kurierowi przy odbiorze
Dlaczego nie mogę zapłacić za pobraniem? Płatność za pobraniem, inaczej przy odbiorze czy kurierowi jest możliwa jedynie wtedy, kiedy klient zakupi produkty z naszego magazynu. Są to tzw. SKŁADÓWKI. Wszystkie składówki znajdziesz w kategorii na naszej stronie https://darmowadostawa.pl/skladowki lub https://shipgratis.eu/wyprzedaz-skladowek Produkty te są dodatkowo oznaczone dużym zielonym znakiem z informacją na głównym zdjęciu produktu "Do 5 dni" czyli dostawa do 5 dni roboczych. Pozostałe produkty oznaczone jako produkty dostępne u dostawcy, wysyłane są od naszych zagranicznych sprzedawców i w przypadku ich zakupu, konieczna jest wpłata z góry, np kartą, przelewem bankowym lub przekazem pocztowym.
Odstąpienie od umowy i zwrot towaru
Przed każdym zwrotem towaru najpierw musisz się skontaktować z nami i przesłać mailowo informację, że chcesz towar zwrócić. Towar należy zwrócić na adres, który otrzymasz w mailu, przesyłka zwrotna musi być oznaczona dokładnie numerem zamówienia ,imieniem i nazwiskiem. Produkty nie mogą nosić śladów użytkowania. Formularz zwrotu czy reklamacji możesz wypełnić na swoim koncie klienta lub poprzez stronę www.shipgratis.eu/reklamacje Dokładne instrukcje znajdują się na stronie TUTAJ Nie odsyłaj produktu jeśli nie jesteś pewien, że wszystko zrobiłeś prawidłowo. Poczekaj na odpowiedź pracownika naszego biura obsługi.
Twoja reklamacja
Nie pamiętam numeru zamówienia, chcę wysłać wypis wszystkich
Reklamacja
Reklamacja towaru jest u nas bardzo prosta, dokładne instrukcje znajdują się na stronie TUTAJ .
Twoja reklamacja
Nie pamiętam numeru zamówienia, chcę wysłać wypis wszystkich
Nie bój się koronawirusa
Być może zauważyłeś już, że Koronawirus pojawił się na świecie i jest obecnie poważnym problemem. W Polsce nie odnotowano jeszcze żadnego przypadku. Z powodu rozprzestrzeniania się tej zakaźnej choroby na całym globie podjęto wiele środków ostrożności, które możesz odczuwać również Ty.„Czy możliwe jest zarażenie koronawirusem, jeśli moje towary zostaną wysłane z chińskich sklepów? W tym przypadku nie ma się czym martwić. ” Wirtualna galeria Postage-Free.com śledzi informacje Ministerstwa Zdrowia, Światowego Związku Pocztowego oraz zalecenia Światowej Organizacji Zdrowia i robi wszystko, aby Twój zakup był bezpieczny, wygodny i bezproblemowy. (więcej informacji tutaj https://gis.gov.pl/ oraz https://www.gov.pl/web/zdrowie). W związku ze środkami bezpieczeństwa, szczególnie w dziedzinie transportu lotniczego i środkami nadzwyczajnymi podczas kontroli towarów, możliwe jest opóźnienie dostawy zamówionej przesyłki. Sytuacja ta stoi obecnie w obliczu większości handlowców w dotkniętych obszarach choroby.Czy masz pytania dotyczące zamówienia, czy nie zostało ono dostarczone na czas? Skontaktuj się z nami, jesteśmy gotowi odpowiedzieć na twoje pytania i rozwiązać sytuację. Dopóki Twoje zamówienie nie wygeneruje kosztów lub nie będzie już w drodze do Ciebie, możesz je anulować za pośrednictwem naszego działu obsługi klienta.
Status zamówienia nadal jest "w realizacji"
Szanowi klienci,
w przypadku, że zamówienie nadal ma status "w realizacji", prosimy o cierpliwość. Z powodu przedłużonych świąt zagranicznych dostawców oraz bardziej rygorystycznych środków bezpieczeństwa podjętych w globalnych centrach logistycznych, aby zapobiec rozprzestrzenianiu się koronawirusa, może dochodzić do wydłużenia czasu wysyłki. Prosimy nie martwić się, Państwa zamówienie zostanie zrealizowane.
Nie mogę się dodzwonić
Drodzy klienci. Czasem zdarza się, że bardzo wielu z Was chce się z nami skontaktować w jednym czasie. Robimy co możemy, żeby to było możliwe, natomiast nie zawsze jesteśmy w stanie odebrać wszystkie połączenia. Czasem zdarzają się problemy techniczne niezależne od nas. Zawsze jednak staramy się oddzwaniać na nieodebrane rozmowy, więc nie musisz do nas dzwonić cały dzień. Poczekaj na telefon od nas. Zawsze też możesz wysłać do nas zapytanie na formularzu kontaktowym a nasi pracownicy udzielą Ci odpowiedzi mailem lub skontaktują się z Tobą telefonicznie.
Jak złożyć nowe zamówienie
Jeżeli to są Twoje kolejne zakupy u nas, należy zalogować się do swojego konta, włożyć towar do koszyka wybierając najpierw kolor a następnie rozmiar czy wariant, przejść do kasy i postępować według pojedynczych kroków. W przypadku pierwszego zakupu należy włożyć wybrany produkt do koszyka, przejść do koszyka po włożeniu ostatniego zamawianego towaru, następnie kliknąć pole "Kontynuuj" gdzie system poprosi o wpisanie adresu email, następnie należy wpisać imię, nazwisko, dane adresowe, wybrać swoje hasło do logowania się i potwierdzić dokonanie zakupu. Następnie zamówienie należy opłacić wg informacji, które pokażą się po dokonaniu zamówienia. Informacje zostaną wysłane także emailem na podany adres emailowy.
Nie mogę się zalogować, nie pamiętam hasła
Jeżeli nie możesz się zalogować do swojego konta, prosimy przejdź na ten link TUTAJ i wypełnij swój adres email. Na podany email zostanie wysłany unikalny link, po kliknięciu na niego wprowadzisz nowe hasło. Jeżeli żaden email nie przyjdzie na podany adres, możliwe, że skrzynka pocztowa jest pełna lub przy rejestracji ten adres nie został podany. To łatwo sprawdzić jeżeli spróbujesz utworzyć konto TUTAJ Jeżeli system umożliwi podanie tego adresu email, w takim razie nie mógł być wcześniej zarejestrowany.
Gdzie znajdę dokument sprzedaży, list gwarancyjny?
Listu gwarancyjnego nie wystawiamy, nie ma bowiem takiej potrzeby. Do złożenia reklamacji wystarczy tylko numer zamówienia. Dokument sprzedaży czyli fakturę można ściągnąć po zalogowanie się na konto klienta w sekcji Moje konto->Moje zamówienia kliknięciem na link PDF przy wybranym zamówieniu. Jeżeli zamówiony towar pochodzi od więcej niż jednego dostawcy, należy ściągnąć daną ilość dokumentów. Faktury naszych "składówek" wystawiane są przez firmę Ateli investment s.r.o. Faktury wystawiane przez zagranicznych dostawców są wystawione przez tychże dostawców i spełniają wszystkie warunki do zaksięgowania jako zagraniczny dokument księgowy, nie chodzi jednak o dokument podatkowy wg prawa o podatku VAT.
Przykro nam, ale nie ma artykułów dotyczących przez Ciebie szukanego tematu. Proszę spróbuj ponownie z innym zapytaniem.
WAŻNE INFORMACJE
*Numer telefonu: 22 153 09 80
INFOLINIA CZYNNA OD PONIEDZIAŁKU DO PIĄTKU W GODZINACH 9:00-15:00
W celu usprawnienia kontaktu z naszymi pracownikami infolinii, prosimy o przygotowanie numeru zamówienia, którego będzie dotyczyło zapytanie. Jeżeli nie możesz czekać na połączenie z naszym operatorem, wyślij nam tiket. Nie wysyłaj zapytania wielokrotnie, zostanie ono automatycznie przekierowane na koniec kolejki. Pomocne są także wskazówki na naszej stronie kontaktowej, gdzie znajdziesz odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania.