Jak zgłosić reklamację towaru

Zgłoszenie reklamacji polega na kilku następujących krokach:

1. Stwórz formularz reklamacyjny za pośrednictwem serwisu klienta. Jako przedmiot pytania wpisz „Reklamacja“ i jako kategorię pytania wybierz opcję 'RT'. Do szczegółów pytania wpisz:

 --  a) przyczynę reklamacji (dostarczono inny towar, towar nie działa, dostarczono uszkodzony towar)

 --  b) nazwę towaru, numer SKU produktu (znajdziesz w e-mailu potwierdzającym), ilość sztuk reklamowanego towaru

 --  c) szczegółowy opis problemu czy wady towaru

 -- d) datę zamówienia oraz datę odbioru towaru

--  e) proponowane rozwiązanie reklamaci (wymiana/naprawa, częściowy zwrot kosztów – samonaprawa, wymiana na inny towar)

 --  d) numer Twojego konta bankowego (tylko w przypadku żądania zwrotu kosztów)

2. Do wszelkiej dalszej komunikacji, wysyłania instrukcji, uzupełniania danych, wysyłania adresu dostawy potrzebnego do wysłania danego produktu do reklamacji, służy formularz reklamacyjny.  Nie należy stwarzać nowych pytań-formularzy dotyczących jednej reklamacji. Numer formularza reklamacyjnego jest również numerem identyfikacyjnym reklamacji. W czasie postępowania reklamacyjnego możesz zostać proszony o wysłanie zdjęć lub widea produktu. Te wysyłaj proszę zawsze za pośrednictwem formularza reklamacyjnego.

3. Towaru nie można wysyłać, zanim nie otrzymasz instrukcji za pośrednictwem formularza reklamacyjnego.

4. W chwili kiedy – Jeżeli otrzymasz adres, by wysłać towar do reklamacji. Wysyłkę należy na zewnątrz oznaczyć, najlepiej czarnym mazakiem, następująco: RT – (numer zamówienia), (numer formularza reklamacyjnego), (SKU reklamowanego produktu), np. RT – 111999111, 1199922, FPEF1234G. Towar do reklamacji prosimy wysyłać zawsze za pośrednictwem poczty – wysyłką poleconą. Paczkę nie wysyłaj za pobraniem, nie moglibyśmy jej w tym przypadku odebrać. Numer SKU produktu znajdziesz w szczegółach zamówienia w sekcji Moje konto albo w e-mailu potowierdzającym zamówienie.

5. Adres, na który wysłać reklamację, wyślemy do Ciebie za pośrednictwem formularza reklamacyjnego.

6. O wysłaniu paczki do nas poinformuj nas za pomocą formularza, podaj numer wysyłki.Okres reklamacji rozpoczyna się od dnia doręczenia towaru do reklamacji.

 

Wszystkie reklamacje staramy się zrealizować w jak najkrótszych terminach. O przebiegu i terminie reklamacji zostaniesz zawsze poinformowany. Regulamin reklamacji znajdziesz TUTAJ.